DuoLife softmarketing®

“(…) Robimy biznes ze sobą czy na sobie?

… Ze sobą! (…)”

Softmarketing® skupia się na człowieku. W tym modelu biznesowym właśnie człowiek traktowany jest jako aktywo firmy. To ludzie wnoszą do firmy czas, zaangażowanie umiejętności i pomysły.

Biznes budowany na 3 stabilnych filarach nie ma szans się zachwiać.

Te filary stanowią zdrowie, rozwój osobisty oraz pieniądze.

Dzięki temu każdy jest w stanie sam dopasować sobie swoją własną drogę.

7 zasad softmarketingu®

Twórcy mówią:

“(…) Czuliśmy, że w świecie biznesu jest do wypełnienia pewna luka , czy nawet wyrwa na mapie biznesowej układanki. Tą luką są niewdrażane w biznesie wartości. Mówi się o nich, lecz często pozostają w deklaracjach na ładnym papierze lub, w najlepszym razie, w złotych ramkach , zdobiących ściany firmowych korytarzy. (…)”

Opinie przedsiębiorców